冰楓論壇

 找回密碼
 立即註冊
ads_sugarbook
搜索
查看: 438|回覆: 0
打印 上一主題 下一主題

[小說] 我唔肯同老婆生仔,佢竟然…(廣東話)

[複製鏈接]
匿名
跳轉到指定樓層
1
匿名  發表於 2021-2-3 12:48:15 |倒序瀏覽
我同老婆小菲結婚剛剛都有兩星期,有一晚夫婦之間閒聊..

「老公,我地不如生翻個BB囉。」

「嗯…我地岩岩先結婚,唔駛咁急掛?」其實我早知小菲已暗示過想要小朋友,但我覺得新婚當然要慢慢好好「享受享受」,所以無必要好似上一輩既人咁希望早生貴子。小菲每次提呢件事我都詐傻扮懵,扑野個陣一定用套。

「唔得!我年紀都唔細勒!高齡產婦生BB好易有問題架!」小菲已經有的扯火。

「妳今年三十二之嘛…依家醫術咁昌明,五十歲都生得BB呀!」

「五十你條命呀!我嬲死你呀!」我見老婆怒火中燒,我唔敢再駁咀,立即出門口返工去也。

個晚,小菲話有的正野比我睇,原來佢Download左幾套四仔落黎,重全部都係「中出」片。

「妳個衰婆,幾時學到咁淫架?」我當然估到小菲既意圖。

小菲無答我,怕怕羞咁跪底左,跟住拉開我條睡褲,一手攞左我條半硬既周周出黎又奶又啜。

我識左小菲五年,以前佢完全唔會幫我含既,但係經過我慢慢調教,「啜周」既技術已經叻過以前好多。佢先用條利係我條肉棒慢慢上下奶來奶去,一時又用利尖不斷鑽探刺激我龜頭肉冠同尿道口,一時又狂啜我兩粒大牛丸。小菲既口腔服務令我既小兄弟好快去到凶猛既狀態。

我望住小菲個靚樣:「小菲,妳今晚咁落力,係咪想我「隊爆」你啊?」

小菲吐出我既肉棒,答:「係呀!係呀!老公你快的黎啦,我下面濕晒啦…今晚唔好戴套勒,我好耐無試過肉貼肉既感覺…」

小菲今晚主動引我攪野,其實我一早估到佢想點,佢想我唔用袋直接內射。好!既然小菲今晚服務咁好,我就先順下佢意…

於是,我一手推佢落床,擘開佢雙腳,用手指係佢濕晒既花唇度捽下捽下。

「哎…好舒服啊…老公,你攪到我濕晒啦…」

我用兩手將小菲既大脾擘到有咁開得咁開,佢隻濕淋淋既西就向上對住我。小菲既下面同Ass hole都有的黑,又多毛,佢個兩塊蚌肉已經High到充晒血同反晒出黎。

我將條野對準小菲既陰道口,跟住就好似打樁一樣,自上而下狠狠咁插入去!

「哈哈!睇下妳個樣幾淫?妳係咪想我用我的精灌滿妳既子宮?下?」我邊狠狠抽插邊問。

「啊!~啊!~同你拍拖咁耐,好耐都無帶安全套扑野~啊~~」

「妳個窿窿好似無底深潭咁,我諗一次灌唔滿…我射多幾次入去好唔好?」

「唔好呀~一次就夠啦~嗯~啊~~」

「妳唔係想要BB咩?一次又點夠?我重諗住叫幾個男人返黎,一齊用精液將妳既花芯灌滿,先保證妳生個肥肥白白既BB出黎。」平時我地扑野個陣都習慣講的變態下流野。

「啊…啊…我唔制,老公,我淨係要你幫我配種…」

我狂插左幾分鐘,唔用套肉貼肉真係好High,我已經有的想射精既沖動。

於是我就每一下都盡根插入,下下都頂到佢子宮口。

「啊~~呀~」小菲受到幾下既極度撞擊,High到叫左出黎:「老公,你好勁呀!我…我頂唔順啦,我要黎啦~~」

「啊~黎啦黎啦~再深的!快~啊~啊~」係我猛烈既進攻下,我知道小菲既高潮要黎啦。

「快D射入黎啊~我要懷上你既BB啊~」我感到小菲既陰道好強烈咁收縮左一下,跟往佢就全身係咁抽搐。我既肉根亦因為呢一下收縮一夾,忍唔住要發射。

我一開始已經計劃好左,呢次雖然無用袋,但我會射出出面。於是我係射精前即刻將細佬抽返出黎,再用兩隻手指插返入小菲濕淋淋既窿窿度,大力攪動黎維持住佢既高潮。

「啊…你做乜炆返出黎?唔好…啊…」小菲既陰道內壁不斷收縮夾緊我既手指,不過亦無妨礙我手指開發既速度。

「啊…」終於,我亦都忍唔住出精,新鮮熱液都射晒係佢小腹同對奶度。

高潮過後,小菲成個人軟晒訓係床度喘氣。我就攞張幾張紙巾,將小菲身體上既精液抹走。

當我幫佢清潔完後,小菲用憤怒又帶的委屈既眼神望住我:「你好野!你死都唔肯射係裡面啊嘛?好!你一定會後悔!」

「小菲,我地岩岩先結婚,應該多的二人世界…我又唔係話唔要細路仔,只係想遲的先…」

小菲當然非常不滿,竟嬲爆爆走左去客房訓。我知小菲今次真係好慶,就諗住聽日做的野氹返佢。

自那次後,我地好似相安無事,但我總係覺得有的唔妥。有一日,我諗住去佢學校接佢放工,跟住去Shopping,點知突然收到小菲既電話…

「老公!你好快做人老豆啊!」

[發帖際遇]: 作者(匿名) 投入「普悠瑪脫軌」救災,行為值得讚賞,獲得 2 楓幣 幸運榜 / 衰神榜
收藏收藏0 推0 噓0


把本文推薦給朋友或其他網站上,每次被點擊增加您在本站積分: 1骰子
複製連結並發給好友,以賺取推廣點數
簡單兩步驟,註冊、分享網址,即可獲得獎勵! 一起推廣文章換商品、賺$$
您需要登入後才可以回文 登入 | 立即註冊

廣告刊登意見回饋關於我們職位招聘本站規範DMCA隱私權政策

Copyright © 2011-2024 冰楓論壇, All rights reserved

免責聲明:本網站是以即時上載留言的方式運作,本站對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。

而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。

小黑屋|手機版|冰楓論壇

GMT+8, 2024-4-25 09:17

回頂部